2020-04-22 15:08:24

Procedura pražnjenja sandučića e pošte CARNET-ovog webmaila

Poštovani roditelji, dragi učenici, 

u nastavku ove vijesti pročitajte način na koji možete isprazniti CARNET-ov sandučić elektroničke pošte

U slučaju zapunjenosti sandučića potrebno je provjeriti na koji način se brišu poruke u sandučiću CARNET Webmaila. Potrebno je pod kotačićem u izborniku na vrhu stranice u padajućem izborniku odabrati "Postavke", nakon toga "Pošta" i u novootvorenom prozoru odabrati "Brisanje i premještanje poruka". U sljedećem prozoru je moguće postaviti način na koji želite brisati poruke.

Također, u slučaju zapunjenosti sandučića, potrebno je da druga po redu opcija unutar gore navedenih postavki bude isključena. Tada se pošta briše u svakoj pojedinoj mapi opcijom "Obriši", nakon čega se obrisana poruka prikazuje kao precrtana. Kako biste u potpunosti obrisali svu precrtanu poštu, potrebno je u svakoj pojedinoj mapi, u gornjem desnom dijelu prozora iznad stavke "Datum", odabrati opciju "Ostalo" te zatim "Isprazni obrisano".

Napominjemo, mogućnost "Isprazni obrisano" neće biti vidljiva ako je prethodno navedena opcija uključena.

U slučaju daljnjih poteškoća, molimo da nas kontaktirate povratno telefonski putem broja 01 6661 555 kako bismo Vam u direktnoj komunikaciji pružili što efikasniju podršku. Dostupni smo svakim danom od 8 do 22 sata.

Za sve upite vezane uz CARNET-ove servise i usluge i dalje Vam stojimo na raspolaganju.


Osnovna škola Zvonka Cara Crikvenica